"Budoucnost patří těm, kteří věří svým snům.."

Ačkoliv to tak možná nevypadá, můj současný design je optimistický. Že se jeden den nevydaří, že něco třeba i mimo hubnutí člověk podělá, nebo ... ještě z člověka nedělá někoho špatného, natož prohlásit o celém životě, že stojí na nic. To bychom si všichni měli uvědomit. Mějme se rádi.člán


článek o ZP (od 28.10. jsem čistá - bez ZP, ale vím, že to může kdykoliv přijít zas)

Pozřeno od 25.9. do 29.9

29. září 2012 v 19:11 | Sud |  Co Sud pozřela, jak vypadá, co dělá

25.9.

Jsem si moc dobře vědoma, že takhle to vypadat nemá. Ale.. nebyl čas.
snídadě ca 8:00 - sypané müsli s mlékem
svačina ca 10:00 - nektarinka
oběd ca 13:00 - těstovinový salát se zeleninou, rohlík
svačina ca 18:00 - jablko
večeře ca 22:30 - jogurt Florian active (bílý müsli s ovocem)


26.9.

snídaně ca 7h - sypané müsli s mlékem
svačna ca 9h - jablko
svačna2 ca 10:30h - syrovátkový nápoj Madeta (brusinka - doporučuju, moc dobrý) (v domnění, že to bude jako oběd, neboť díky rozvrhu na oběd ve středu prostě nebude čas)
oběd ca 12h - pečené kuře s bramborem; okurkový salát (nakonec jsme byli puštěni dřív a čas na oběd byl)
svačna průběžně mezi 15-16h - kousky zeleniny (moc toho nebylo)
večeře ca 17h - světlo-tmavý rohlík z Alberta (prostě jsem chtěla zkusit novinku :D)
18:30h - Orion sandwich (já dobytek jsem si musela něco koupit, když jsem viděla, že si někdo jiný též kupuje)
21:30h - trochu kefírového mléka z Alberta
Tady si netroufám říct, jak moc ten jídelňák byl v nepohodě. Za tu sladkost jsem si pak nadávala. No a proč to vypadá takhle hekticky? Z domova v 7:30, domu po 23h... hektický den, snažila jsem se ale jíst.

27.9.

snídaně ca 7h - müsli s mlékem
svačna ca 10h - 2 krajíčky žitného chleba k sobě, v tom Cottage, plátek Eidamu30 a plátek kuř. šunky80
oběd 13:15h - cizrna po břeťansku, vařené vejce (bez žloutku), nakládaná okurka
svačina/večeře 17h - houbové rizoto (které jsem pak ještě ujídala - hurá, jsem doma :-/)
další ca 20h + 22h - podmáslí (celkem asi 500 ml - je to ale zdravý, ne?)
úspěch: nevzala jsem si ani kousek bábovky a ani nečuchla k čokoládě, která se tu válela načatá

28.9.

snídaně ca 10h - ovesná kaše (vločky, rozinky, mléko -> do mikrovlnky)
oběd ca 12h - kapr, brambory (vydobyla jsem si, že to nebudu mít v trojobalu, přesto je to smažené)
svačna ca 15:30 - 2 krajíčky pidi žitného chleba, tvaroh s pažitkou (Pilos z Lidla), vepřová šunka asi 85%, Eidam30)
večeře ca 18:00 - klobása z grilu, chleba (nechci se vymlouvat, ale kdyby mi to nepřinesli se slovy, že zbylo, tak si to nevezmu)
hřích: 2 kostičky bílé čokolády, vanilkové oplatky (ne moc, ale byly...)

29.9.

snídaně ca 9:30h - ovesná kaše (vločky, mléko, jablko, med), zbytek jablka
oběd ca 12:30 - nudličková polévka z vepřového vývaru; vepřové maso (prý čína, v tom prý solamyl, cibule), úspěch: bez tatarky a bez hranolek!
hřích: poté sem tam užírání pár hranolek
svačna ca 16h - banán
večeře ca 19h - těstoviny a sýrová omáčka + potom tmavá houska a pažitkový tvaroh (Lidl)

Shrnutí: Stravovací návyky u nás v rodině jsou na píču (s prominutim) a když něco nejíš, nebo si dovolíš říct, že je to nezdravý, dostaneš vynadat. Ale snažim se a na mé poměry to docela jde.

Názory?

Sud
PS: Ať dělám, co dělám, ty poslední 2 dny mi nejdou udělat tak, aby to bylo vidět - zkuste ti kdyžtak označit myší, pak se to objeví bíle psané... :D
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
Archiv: 2012 --- 2013