"Budoucnost patří těm, kteří věří svým snům.."

Ačkoliv to tak možná nevypadá, můj současný design je optimistický. Že se jeden den nevydaří, že něco třeba i mimo hubnutí člověk podělá, nebo ... ještě z člověka nedělá někoho špatného, natož prohlásit o celém životě, že stojí na nic. To bychom si všichni měli uvědomit. Mějme se rádi.člán


článek o ZP (od 28.10. jsem čistá - bez ZP, ale vím, že to může kdykoliv přijít zas)

Asi změnim taktiku

14. října 2012 v 22:29 | Sud |  Sudka blije (žvaní)
Nehubnu. Přes týden se snažim jíst zdravě a pravidelně. Dejme tomu, že se daří. Pak přijdu domu a mám záchvat žraní. Kurva, proč nemám posranou pevnou vůli? Ale ... měla jsem jen 2 kusy štrůdlu, jen 1 kus toho mastnýho na plechu. Jenže asi 8 pidikremrolí, co jsme dostali.

Prostě asi žeru moc i přes ten týden, ač tedy zdravě a pravidelně.

Takže mám nutkání to začít dělat jinak. Kdybych hubla kilo za týden, bylo by to málo, ale bylo by to aspoň něco. Jenže já nehubnu nic. V podstatě.

Drastická dieta se tomu říká. A vím, jak je to nebezpečný. A sportovat! Nebo aspoň posilovat, abych to zpevňovala.

Někdy pročítám jídelníčky těch holek tady.. a jsem zhrozena, jenže pak mé druhé já někde v hloubi zatouží..

Jo, já vim. V palici to nemám zas tak úplně v pořádku.

A další paradox - bojim se, že ani tohle nejsem schopná dotáhnout do konce. Že jestliže něco ve mně touží nejíst, je tu moje realistické a přemýšlivé já, které mi to nedovolí.

Ale kurva, doprdele a dopyče. Já nechci bejt bečka sádla.

Prostě:
1. pravidělně, ale menší porce
2. pravidelně, ale s většími mezerami, porce malé
3. spokojenost?
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Donky Donky | Web | 21. října 2012 v 11:24 | Reagovat

Taky jsem tehle "Stav" mívala. Překonej ho a tolik se na to hubnutí nesoustřeď. Ze článku vidím určitou snad zoufalost, bědování sama nad sebou. Takhle to nejde, bude tě to akorát štvát :) Je třeba k tomu zaujmout pozitivní postoj, tolik nad tím nepřemýšlet, hlídat si třeba jen čas a množství toho jídla. Jinak, jak jsi psala e jsi snědla hodně sladkého.. CO si místo toho dát třeba i spoustu ovoce? Nemám ponětí o sacharidech a dalších, ale ze zkušenosti vím, že nemám tolik chuť na sladké, pokud si dám k snídani žitný chléb, pom. máslo nebo lučinu, plátek sýra, k tomu ovoce a nebo malou misku müsli :) Jne takový nápad. Každý to máme samozřejmě jinak.. :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
Archiv: 2012 --- 2013